Välkommen till min nya blogg!

Denna blogg har jag skapat för att kunna visa mina hårdekorationer och förhoppningsvis sälja en och annan!
Jag kommer lägga in bilder med jämna mellanrum på olika dekorationer jag gjort.

Vem vill inte vara snygg på festen eller middagen. Känna sig lyxig och vacker.
Passa på du med att beställa en unik hårdekoration.
Ingen är den andra lik, så den du beställer är "one of a kind"

Den första bilden jag lägger in är en bild på en dekoration gjord av sinamay i turkost.


Modell: Annie Tranell
Fotograf: Sarahmaria Ahrenius

Skriv gärna en kommentar!
Vill du beställa går det bra att kontakta mig via kommentarsfältet, eller via [email protected]

//Sarahmaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0